2015. február 25., szerda

Megújulás

Régóta érlelődik hogy egy új vállalkozási formában folytatom a Kézművességet.
Készül a webáruház ahol tervek szerint nem csak a saját termékeimet hanem kreatív alapanyagokat is árulok. Törülközők, pólók hímzését is vállalom cégeknek kisvállalkozóknak illetve egyedi minták hímzését is.
Egy termék elkészítése a könnyebbik oldal, utána jön az hogy kinek is adjuk el.
Az sem mindegy milyen a csomagolás. Sokszor ez a legnehezebb. Én most készítettem egy álarc sorozatot Szépen kartonra erősítve celofánba csomagolva. Kivittük külföldre, nagyon tetszett neki ,de kérték ablakos dobozba kérik és utána tárgyalhatunk tovább

Azt hittem ez nem olyan nagy gond de tévedtem, természetesen amekkora méret kellene nekem az készen nem kapható. Több céget is megkerestem akik hirdetik magukat hogy egyedi méretbe is gyártanak. Sajnos volt olyan aki még válaszra sem méltatott, volt olyan aki megírta 50 db-ot egyedi méretbe nem gyárt.  Doboz kell így kénytelen leszek megoldani hogy más országból hozassam be ahol még egy darabot is legyártanak.

Nincsenek megjegyzések: