2013. január 3., csütörtök

Nagyot változott körülöttem a világ!

Most talán sikerül újra blogolnom az utóbbi pár évben nagyon ritkán írtam.
Ez főleg annak tudható be hogy minden megváltozott körülöttem, talán azt mondhatnám hogy a lakóhelyem, és a gyerekeim száma változatlan a más minden megváltozott. Voltak nagyon nehéz időszakjaim és boldog perceim.A keresztszemes hímzés mostanában háttérbe szorult, inkább a varrás és egyéb kreatív dolgokkal foglalkozom.



                    Ez családomról a kedvenc képem, itt a születésnapomon szerenádot adtak
Apránként megmutatom a munkáimat, bár ismerőssel idáig is tartottam a kapcsolatot illetve a facebookon megtalálható vagyok ők ismerik mivel is foglalkozom. Egyelőre most ismerkedem a bloggerrel mert mióta nem frissítettem dolgaimat itt sok minden változott.

Nincsenek megjegyzések: