2011. március 21., hétfő

Megérkezett!

Tudjátok mi a különbség a két kulcs csomó között?


Egyszerű a válasz az egyik a fiamé a másik az enyém. Hajnalba mikor megyek sokszor össze is kevertem. Most Manka és a játékának köszönhetően ez többet nem fordul elő!


Köszönöm Manka nagyon hálás vagyok mert most már biztos hogy sötétben is kitudom tapogatni melyik az én kulcsom.

És egy összkép az ajándékokról! Még ráadást is kaptam egy másik kulcs tartót! Sajnos a répát nem tudtam lefényképezni mert a drágalátos fiacskám lecsapott rá és elvitte aludni!
Mi lenne ha lányaim volnának semmi sem maradna az ajándékokból!

És ha minden igaz hétvégére egy álmom teljesül! Most már nem rajtam múlik mikor tudok valamit mutatni!

2 megjegyzés:

Manka írta...

:))


Kívánom, hogy minél több álmod teljesüljön!

unikat írta...

Gratulálok a szépségeidhez!