2011. március 16., szerda

Fáradt, de boldog vagyok!

Bár nem minden úgy alakult ahogy szerettem volna ezen a hosszú hétvégén még is elégedett vagyok.
Akik rendszeresen olvassák a blogom tudják hogy idén nagy felújításba fogok. Pénteken megtettem az első lépéseket szerződést kötöttem egy bankkal.
Vasárnap viszont már festettem a szobámat. Készültek képek hogy is néztem ki de inkább azzal nem ijesztgetek senkit viszont megmutatom fél kész állapotban milyen színű volt és lett a sárga az új szín.


Persze tegnap még egy kicsit kertészkedtem is és csodálatosan szépek a krókuszok is.


Ma viszont végre eltudtam hozni a keretezőtől, egy régen kivarrt képet most jutottam el odáig hogy be is kereteztessem.


Muszáj volt még este fényképet készítenem Róla mert annyira tetszik!

És a hab a tortán Mankánál én voltam a szerencsés nyertes.
Köszönöm Manka, hogy Veled játszhattam
Úgy érzem a óriás kerék minden szempontból elindult velem felfelé!

2 megjegyzés:

Dóra írta...

Ezek szerint szintén a Lónyay utcán keretezel? Ott tüzetesen megszemléltük úgy két hete ezt a képet:-DD

Skorpiocska írta...

Dora!
Én egy kézimunka boltban adtam le a képet, de úgy látszik ők viszont oda hordják! :-)