2011. február 5., szombat

Érzem a tavaszt!

Végre süt a nap!
A lelkivilágomnak is nagyon jót tesz. Annyi baj történt mostanság.
Aki olvasta régebbi bejegyzéseimet tudja hogy a kicsiket folyamatosan zaklatták, odáig jutottunk hogy egy hétig még a tanárok is hordták kocsival haza a fiukat, mivel a hivatalos szervek tehetetlenek. Most kompromisszumot kötöttünk és előbb kiengedik őket az iskolából így biztonságosan hazajutnak.
Lábon kihordtam egy depressziót, van még pár nyitott kérdés, de most már nem kezdek el sírni és tudok tervezni, gondolkodni és persze alkotni.
Haladtam a hímzésemmel is.

És varrtam madarakat, baglyot és egy egeret is.


Madárkából több is volt de amint elkészült elkérték Tőlem és én szívesen adtam mert nagyon szeretek ajándékozni.

És egy díjat is kaptam talán ezzel kellett volna kezdenem. Juli tisztelt meg, nagyon jól esett ez is mert teljesen ismeretlen volt ő számomra.
Mivel mostanában nem igen blogoltam így ezt nem is tudom kinek adhatnám tovább, de most hogy újra visszatértem a blogvilágban hamarosan én is megtisztelek pár embert Vele.

Nincsenek megjegyzések: