2011. január 2., vasárnap

Új év, Új élet!

Ez az év a lakás felújítás éve lesz. Így kevés hímzés, és több bejegyzés fog szólni a családról, az életünkről. Hát igen karácsony óta már fúrtunk mert falvédőt raktunk fel a falra, mennyezeti lámpát cseréltem a és még itt vagyok! Ezek csak apróságok voltak de most végre volt időm megcsinálni.

Persze azért hímeztem is !

Eddig jutottam!

És még egy kérés: Tudom nem idevágó, de a fiam névnapjára vonatos dvd-t kért olyant amin vonatokat mutatnak be már napok óta nézelődök a neten de nem találtam :-( Help!!
Tudom hogy van mert a régi iskolájában látott egy ilyet, csak én nem találom!

3 megjegyzés:

Manka írta...

Nagyon szép már most is a hímzésed :)

Boldog új évet kívánok! no meg kitartást a lakásfelújításhoz !

Kriszti írta...

Szia!! Nekem is ez az egyik kedvenc képem, tavaly hímeztem ki, nagyjából 4 hónap alatt. Nagyon szerettem csinálni!!!! A bogomban megnézheted, ha érdekel, milyen lett keretezve, biztos fog ösztönözni.:-))

Lana írta...

Szia!
Ez a minta nekem is a kedvencek közé tartozik, még én is csak szemezek vele. Húúú most rengeteg tervem van, most össze is szedtem, hogy tudjak fonalat rendelni hozzájuk.
A vonatos dvd-nek nem tudod a címét? Mert akkor megnézhetném én is egy helyen, amit most nem írhatok ide... :)