2011. január 11., kedd

Merre tart a világ?

Előre írom nem vagyok rasszista. Mindig szomorúan nézem ha arról szólnak a hírek hogy gyerekek bántanak gyereket.
Sajnos tegnaptól már nem csak külső szemlélője vagyunk , hanem saját bőrén tapasztalta a fiam. Pár éve az utca végére szocpol sorházakat építettek, sok gyerekkel költöztek az új lakók azóta sokszor olyan mintha a Pál utcai fiúk története játszódna Nálunk. Múlthét óta élesedett a helyzet kétszer is megkergették a két kicsit. Egyszer bottal meg is verték a legkisebbet.
Tegnap volt az utolsó csepp a pohárban kővel dobálták meg őket. Az egyik el is találta Marcit pont a szeme alatt.



Szerencsére pont tegnap vittek hazakocsival így egyből tudtuk vinni az ügyeletre látleletet kértem. Ma a sebészeten kezdtünk szerencsére traumás elváltozás nincs. De az iskola javaslatára a rendőrségen is feljelentést tettünk. Kíváncsi vagyok mi lesz a végeredmény.
Nem értem miért kell azt a gyerekekbe nevelni mihez van joga, és hogy mindent ököl harccal intézzen el. Milyen felnőtt lesz ebből a 10-12 éves gyerekekből ha már most úgy érzi jól magát hogy rettegésben tartja a környezetében lévő gyerekeket.


Majd ha egy kicsit lenyugodok megmutatom a madárkákat amit ma varrtam, mert ma olyan varrós napom volt varrtam 4 kispárnához is angint, hétvégén bevonulok a fürdőszobába és megtöltöm tollal.

Lana köszönöm az ajánlatodat, oly mindegy milyen vonatos a dvd, csak vonatok legyenek rajta.
Most igaz kapott egy egész dvd amin 8 film van, így egy darabig el lesz! :-)

2 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Szörnyű,ami történt veletek! Egyszerűen hihetetlen! Szegény Marci, sérült teste-lelke. Nem tudom,hogy hova "fejlődik" ez a világ, de nem jó irányba megyünk :(( Várom a beszámolót, hogy a rendőrség és az iskola tud-e valamit intézni - mert általában nem tudnak.
Jobbulást kívánok fiadnak és nektek is.

Ceffa írta...

Elképedve olvastam soraidat..
Szinte a bőrömön érzem amit álélhettél! Annál nincs is szörnyűbb dolog mint résztvevője lenni egy ilyen eseménynek. Hát még ha a szeretteink a résztvevők.
Kitartást és lelkiekben, testben való felépülést a kisfiadnak!!
Lélekben veletek vagyunk:))