2011. január 16., vasárnap

Ez a hétvége is terv szerint alakult

Persze ehhez az időjárás is segített. Így lehetett a kertben is mozgolódni, kivágattam két gyümölcsfát, mert sajnos megbetegedtek.
Szereltem rolót, ragasztottam parketta szegélyt és a kispárnákat megtöltöttem tollal.
És sütöttem muffint is mert ezt nagyon szeretjük. Ezt a receptet itt találtam. Köszi Manka isteni volt bár én tapasztalatból dupla adagot sütöttem.

A hímzésem is alakul kész a második virág.


Nem rég feltették Nekem a kérdést: Mikor pihenek. Hajnalban kelek késő este fekszek. Érzem hogy fáradt vagyok lehet hogy ez már a tavaszi fáradság nem tudom. Jó volna egy szabad hétvégét csinálni , gyerekeket anyunál hagyni és elmenni egy csendes nyugodt helyre ahol nincs zaj csak a természet hangja, feltöltődni egy kicsit mert tavasszal újra sok tennivalóm lesz.

Marcikám is gyógyulgat egyelőre csak annyi fejlemény van, hogy felhívtak a családsegítőtől és elmondták, hogy beszéltek az anyjukkal aki megígérte hogy beszél a gyerekeivel.

2 megjegyzés:

Manka írta...

Skorpiócska, a receptért nem engem illet a köszönet , hanem Krisztit/
http://pappkrisztina.blogspot.com/, csak a közös blogban tette közé :))
Örülök, hogy máris hasznára volt valakinek, ami ott található :))

Szépek a hímzések!

Szép hetet!Manka

Juli írta...

Kedves Skorpiócska!
Nézz be hozzám légyszives, szeretnék adni neked valamit!:)