2010. november 4., csütörtök

Születésnap


Megint egy évvel öregebb lettem. :-( De most nincs ünnepi ebéd, torta happybirthday, csak keserűség, bánat, harag. Hazudtak nekem, kihasználtak, becsaptak, már egy hete, hogy megkaptam az élettől azt a bizonyos pofont de még mindig nem térek magamhoz. Szerencsére a gyerekek támogatnak segítenek és talán túl leszünk ezen a válságon. Az biztos, hogy nekem nem lesz gond a karácsonyi ajándékozás, mert idén senki nem kap semmit. Talpra kell újra állni és ez másképp nem megy.
Az előző sorokat nem azért írtam hogy sajnáljatok, de jó volt végre kiírni magamból.

Mostanában megpróbálok minél többet dolgozni, hímezni csak hogy lefoglaljam magam. Szerencsére alapanyagból nincs hiányom így erre most nem kell költenem mert mindig ha megtetszett vagy úgy gondoltam ez jó lesz még valamire megvettem most legalább lefogyasztom a készletem. :-)

Ezt a dobozkát is egyik éjjel készítettem faháncs dobozt vontam be filccel és díszítettem gyönggyel és filcvirággal sajnos nem sikerült az oldalát is akkor normálisan lefényképeznem, mivel már el is ajándékoztam nem is tudom újra fotózni.

5 megjegyzés:

Tigrislilijom írta...

Remélem hamarosan rendbe jönnek a dolgaid!
És ha nem is olyan vidám ez a bejegyzésed, azért hadd kívánjak neked boldog születésnapot!
Szeretettel

agnesordog írta...

Valamiről lemaradtam, nem tudom mi történt!

katha írta...

Boldog születésnapot kívánok én is. Meglátod az idő ...
Hidd el a csalódástól is erősebb leszel :)
Ölellek

kyba írta...

Boldog Szülinapot! A karácsonyi ajándékok miatt ne aggódj, az benne van a szívedbe ,a kezedbe, a gondolataidban és aki ismer az tudja jól milyen gyorsan kitalálsz és megvalósítod az ajándéknak valót!
Egyébként és élőfával oldom meg minden évben a karácsonyt. Vettem 3 évvel ezelőtt egy 1 m-es ezüst fenyőt, lassan növőt. Nagy cserépben tartom, amikor eljön az ünnep papírdíszekkel, szalagokkal díszítem, kb. egy hétig tartom bent a szobába, majd kikerül a fedett teraszra. Ez nálam bevált.

Skorpiocska írta...

Köszönöm a kedves, biztató szavakat, de most nagyon magam alatt vagyok. :-(
Marika! Ez a fa megoldás az nagyon jó talán egyszer én is ezt fogom csinálni, de nem most.