2010. november 3., szerda

Szaloncukor

Szerintem sokan készítenek ilyen szaloncukrot, de Jucus kérte, hogy írjam meg hogy is készült.

Hozzávalók: karácsonyi apró mintás anyag, én Madéra csipkét használtam 2 cm szélest töltő anyag én frízzel töltöm.


9x11 cm téglalapokat szabtam ki és a két végére a színére varrtam a csipkét, és visszahajtva levasaltam.


Úgy fényképeztem hogy a felét már vissza is vasaltam.

Végül félbe hajtva a hosszanti oldalt is összevarrom


Kifordítom és a végétől kb 2 cm-re férc öltéssel körbe öltöm összehúzom és elvarrom


Megtöltöm frízzel és a másik végét behúzom.

Ilyen egyszerű az elkészítés, és garantálom nem hizlal.

6 megjegyzés:

agnesordog írta...

Nagyon szépek a cukorkáid, jó szórakozás míg készíted őket, pont mint az igazinál !

katha írta...

huh szuper a leírás nagyon köszönöm! :)

Murphy írta...

Nem szoktunk szaloncukrot tenni a fára, de ilyen diétásat én is felakasztanék párat. :)

Polly írta...

köszi a leírást :)

Mercédesz Lukácsi írta...

Én azt szeretném megkérdezni, hogy milyen vastag friz anyagot használsz és hogy azt honnan szerezted be?

Várom a választ, köszi, Merci

Anzso írta...

A hulladékokat szoktam erre használni a legvastagabb fajtából illetve zsákba veszem. Méterbe a Hunyadis fiuktól Cserhegyiéktől veszem ott a legolcsóbb zsákba viszont bármelyik röltexbe kapható személy szerint én a saját kisvárosban.