2010. november 25., csütörtök

Szaloncukor vásár

Rég írtam már, és de nem a legutóbbi bejegyzésem okán, hanem mert nagyon sok dolgom van.

Természetem folytán igazi túl élő vagyok, nem ez az első esett hogy talpra kell állnom. A fiúkkal összeültünk és kidolgoztunk egy stratégiát. Most már látjuk az alagút végét is.

Elkezdtem a Meskán is árusítani, természetesen szaloncukor a sláger. Pedig sok más ötletem is volt de szerencsére a megrendelésektől nem tudtam másba is belefogni.

Azért készült pár karácsonyi képeslap.



Filcből 6 darabos karácsonyfa dísz készlet. A pufi csillag a csúcsot helyettesítheti a hátulja úgy van elkészítve. Ez különösen azoknak ajánlott ahol kisgyerek van vagy állat aki előszeretettel borítja fel a fát.


És persze szaloncukor minden mennyiségben és állapotban.


És amin már két hete gondolkodtam, de tegnap éjjel meg is alkottam. Mini szaloncukor ez tényleg kifejezetten ajándék csomag díszítésre való illetve asztali kis fenyőfa feldíszítésére.


Az arány érzékeltessem egymás mellé tettem a két szaloncukrot. :-)



Néha már nagyon fáradt vagyok hajnalba kelni, délelőtt a munkahely délután az otthoni dolgok és este varrás, de azért élvezem. Fiúkkal egy tippelős játékot játszottunk meglehetett tippelni mennyi szaloncukrot adunk el karácsonyig.

Gondoltam itt is indítok egy játékot a rendszeres olvasóim között.
Izgalmas mert én sem tudom a tényleges választ.
A játék december 20 ig tartana és csak a normál méretű szaloncukrokra vonatkozik.
Néhány segítség a tippeléshez. 9 féle mintájú anyagom van, volt. Van olyan amiből egy darabot sem adtam el, de van olyan amiből fél métert vettem és az utolsó darabig elfogyott amit készítettem.
Hétvégétől adventi vásárok is elkezdődnek. Én csak egy helyre megyek, de egy ismerősöm 4 hétvégén keresztül kint lesz és az én árumat is viszi.

És mi lesz a nyertes jutalma még én sem tudom de a játék végére kitalálom.
Szeretném ha kiraknátok a blogotokban is az alábbi képet és hirdetnétek a játékot de ez nem feltétel.


3 megjegyzés:

kyba írta...

No, csak semmi nyalánkság és torkosság!
Milyen jó ötlet a fogyózóknak is.
Én amondó vagyok kb. karácsonyig
4000 db-ot fogsz eladni.

Skorpiocska írta...

Marika!
Bár úgy volna,de annyit nem is tudnék varrni, sajnos csak 3 számjegyű lesz az eredmény.

Tigrislilijom írta...

432. De nem biztos :-)))