2010. október 8., péntek

Restanciám

Van sok!
A múlt hétvégén valahogy nem volt időm írni semmit pedig lett volna mit, ráadásul mutatni is tudtam volna!
Először is kaptam egy díjat Marikától. Őt személyesen is ismerem. A nyáron a PEK alatt Tőle tanultam nemezelni próbáltam ellesni a fortélyokat. Sajnos azóta sem készítettem nemezből semmit ,de majd jövőre is lesz nyár és akkor remélem folytatjuk!


A díj szabályai:

1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomba.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

És én kinek is adom tovább?

gazette94 -nek aki oly sok szépet készít, örülök , hogy rátaláltam a blogjára.
Marcsinak akinek a munkáit mindig irigykedve nézegetem.
Beckynek aki mindig olyan egyszerű, de mutatós dolgokat készít.
Mankának aki olyan önzetlenül osztja meg velünk a mintáit és aki annyit fáradozott a Rózsás sal lal amit annyira élveztem.
És végül a páromnak akinek ugyan nincs blogja de oly sok szépet készít.
Szeretnék bemutatni pár dolgot ami mostanában készült karácsonyi eladásra.


Asztali dísz


Sárkány

Kíváncsi vagyok a kézimunkázok körében mennyire tetszik ez a két banner.





Holnap megyek keresztszemes talira. Oda is viszek pár darabot.

Magamról nem írok mert aki rendszeresen olvas tudja milyen vagyok, mit szeretek.

Azért én is készítettem pár dolgot az elmúlt napokban.

Elkészült egy kis kép amit én kereteztem persze kész keretbe.
Mivel hamarosan munkahelyem elköltözik egy másik irodába úgy döntöttem ez majd ott fogja díszíteni a falat.



És persze a elkészült Nálam is a Rózsás Sal

Persze az összeállítás még hátra van de remélem hétvégén ezt is sikerül.

5 megjegyzés:

Lara írta...

Mi van????????Restancia????????????????S meg nekunk romaniai magyaroknak mondjak a magyarorszagiak,hogy nem beszelunk helyesen magyarul,pedig ok nem tudnak jol,mikor ilyen szavakat hasznalnak,hogy restancia,ezt magyarul lehetet volna irni,hogy tartozasom es nem idegen nyelven.
Ezek utan jobb ha a magyarorszagiak befogjak a szajukat es megtanulnak helyesen magyarul,nem minket szidnak amiat,ahogyan beszelunk.
Balatonfuzfon is a kiszolgalono azt mondta,hogy egesz jol beszelunk magyarul hat bazd meg nekem ez az anyanyelvem jot,hogy kikapjam a pultmogul es jol felpofozzam.
Amugy ez a hozzaszolasom nem elened iranyul,nem veled van bajom.Rendszeres olvasoja vagyok a blogodnak es tisztelem es becsulom a munkasagodat.Azokkal van bajom akik leszoljak a romaniai magyarokat mikozben ok nem tudnak helyesen magyarul beszelni,mi sokszor sokkal jobban beszelunk,mint ok.

Skorpiocska írta...

Köszönöm a hozzászólásodat Lara! Ezentúl figyelembe veszem az igényeidet! Igaz nekem is vannak igényeim bizonyos szavakat nem használok élőszóba ha le kell írnom mert pl idézek akkor @ jelet használom. Sajnos a fiatalok körében kötőszónak használják pl. a b@zd meg szót!

Manka írta...

Kedves Skorpiocska !
Nagyon szépek a munkáid, köszönöm a díjat és hogy részt vettél Te is a közös hímzésben . Nagyon szépen sikerült a kis hímzésed, remélem örömed telt, s telik majd benne .
Szép napsütéses vidám hétvégét , alkotói kedvet s időt kívánok Neked szeretettel :Éva

ui: Valóban talán néha többször használunk idegen szavakat a beszédünkben - én is - mint kellene,de a trágárság akár beszédben, akár írásban ennél sokkal jobban bántja a fülemet és sokkal nagyobb bajnak tartom. Arról nem is beszélve, hogy eszembe se jutna ilyen hangnemben megjegyzést írni egy blogos társamnak , akkor sem ha úgy gondolnám, hogy valami égbekiáltóan nagy bűnt követett el.
Ugyanakkor megértem a hozzászóló fájdalmát is az ilyen és ehhez hasonló tapasztalatai miatt és engem is nagyon bánt, amikor szlováknak, románnak stb. neveznek egy ott élő magyart ,nagyon fájdalmas lehet ez .Amikor sok évvel ezelőtt Erdélyben jártam , nagyon megérintett, hogy az ott élő magyarok mennyire óvják , szeretik a nyelvet , a magyarságukat.Erről tényleg példát kell venni.
Igen, legyünk igényesek , óvjuk a nyelvünket a magyarságunkat, de a másik ember iránti tiszteletről se feledkezzünk meg. Sajnos az egyre inkább kiveszőben van .....

unikat írta...

Örömmel jöttem a blogodra, elolvastam a bejegyzésed, köszönöm a díjat, csodaszép az új kihímzett mintád, a bannerakasztók is, a Manka féle minta is, de a kommenteket elolvasva, teljesen lelombozódtam.
Okosan, ügyesen válaszoltál.
Nem tudtam szó nélkül elmenni mellette, közben egészen mást akartam írni.
Én már csak annyit szoktam magamnak biztatásként mondani, hogy nem akarok már mindenkinek megfelelni. A saját magam elvárásainak feleljek meg, s az nekem elég.
A blogírás pedig főleg saját kedvünk szerint történik.

Lara írta...

Tehat felre ertes ne esek en nem Skorpiocskat akartam bantani,minden tiszteletem az ove,csak elmondtam a velemenyemet.
Azt a bizonyos szot pedig tenleg nem kellet volna bele irni,d ehat az is en vagyok,azt is en irtam,ugy,hogy siman valallom.Amugy engem mindig ugy tanitott edesanyam,hogy egy no sosem karonkodik,de neha anyira felmergelodok,jelen esetben a kiszolgalonon.