2010. október 17., vasárnap

Költözködöm és mutogatok

Végre elkészült a szoba ami csak az enyém illetve aki alkotni akar. :-)
Valamikor gyerek szoba volt de mikor elkészültek a tetőtéri szobák, már csak raktárnak használtuk. Én pedig ha varrtam vagy valamit alkottunk az étkező asztalt használtuk amiről örökké pakolni kellett.

Ilyen volt:

Ilyen lett:


Szépen ki lett festve, függöny még nincs, de van egy faltól falig asztallapom ahol kényelmesen tudok szabni varrni. Kapok még asztal alá is polcokat mert már pakolgattam de még így is sok minden dobozban van és persze majd széket mert most még az étkezőből hoztam hogy varrhassak. Féltem egy kicsit hogy így egy elkülönülök a családtól, de Benyókám jött mellém és ő is kipróbálta a szoba varázsát és festegetett mellettem.
Ha már varrás már három karácsonyi akasztó készült el.

És befejeztem Manka féle rózsás salt is.

Az első ilyen tököcském, van még mit gyakorolnom az összeállításban, de azért elégedett vagyok magammal.

3 megjegyzés:

unikat írta...

Itt aztán lehet alkotni.
Nagyszerű lett a szobácskád, csakúgy mint a munkáid.

agnesordog írta...

De jó Neked ! én is úgy szeretnék ilyen szobát, ahol elférnék, mert én is folyton pakolok az étkező asztalról !
Szépek a szívecskéid !

Dóra írta...

Hát kérem, csak sárgultam egy ilyen csodás alkotó szoba láttán!!! És itt mindent elől lehet hagyni!!!! Ilyet akarok én is, most azonnal:-DD