2010. szeptember 10., péntek

Végre mutathatok valamit.

Nem tudom Ti voltatok már úgy, hogy valamit hímezni kellene, de mit. Nézelődni kezdtem a blogokon és akkor Gazette94 blogján megláttam amit meg kell varrnom. Szerelem első látásra volt.
Azonnal Neki is láttam és csak varrtam, varrtam kész is lett pillanatok alatt. Sajnos csak most tudtam összeállítani mert szalagom nem volt és ma tudtam venni.

Thank you for the sample!

Sajnos az őszi idő nem kedvezett a fényképezéshez de muszáj volt megmutatnom.



7 megjegyzés:

agnesordog írta...

Nagyon szép színű ! Igazi ősz váró !

Mamis írta...

Tényleg szép lett!!!

kyba írta...

A remekmű hova kerül?

gazette94 írta...

Merci Skorpiocska ! Je suis fière de voir que tu as choisi ma grille et je trouve que c'est magnifique ! Bravo et merci !!

Skorpiocska köszönöm! Büszke vagyok, hogy a kiválasztott hálózat és én azt hiszem, ez csodálatos! Gratulálunk és köszönjük!

Bernadett írta...

Gyonyoru kreacio.:)Mindjart az oldaladra hozta a tekintetemet.:)

pat írta...

very nice !
Pat

Dóra írta...

Nagyon jó színei vannak, igazán szép lett!