2010. szeptember 7., kedd

Halkan jegyzem meg

Aki ismer, tapasztalta, bárkinek bármikor szívesen segítek akár ismerős akár idegen. Ha kérnek Tőlem valamit, akár egy mintát is mindig küldtem. Sosem vártam semmilyen viszonzást, csak egy köszönetet legjobban annak tudok örülni ha sikerült a mintával valami szépet alkotni és még képet is mutatnak Róla.
Miért is írtam ezt a bejegyzést? Még 2 hete valaki - a neve alapján nem ismerem - kért egy mintát Tőlem először nem tudtam melyik mintáról van szó kértem írja meg pontosan hol látta a képet de azért másnap átnéztem a blogom és rájöttem melyiket is kérheti küldtem a linket hol találja meg, azóta még annyit sem irt az illető, hogy megkapta a mintát. :-(
Ígérem ezentúl is fogok mindenkinek segíteni, de talán jobban megnézem ki is az illető!

3 megjegyzés:

agnesordog írta...

Sajnos, ez nem egyedi eset :-(
Én, ha segítek, azért teszem, mert voltam üttörő, és az régen köztudott volt, "az üttörő ott segít, ahol tud " Én már inkább azon döbbenek meg, nemhogy segíteni nem segít senki, de egy mukkot sem tesz, hogy akartam volna, csak nekem sincs :-(
Na nem baj, segítő emberek tartsunk össze !!!
Hétvégén keresztszemes találkozó és ha tudsz jönni, pár szépséges és egyszerű banner akasztóval, nagyon várnánk :-)))

Sapimanó írta...

Azt hiszem ez én voltam (bár én majd 3 hónapja kértem, és lehet megköszöntem,csak nem emlékszem...)...:( Mindenesetre: megkaptam, köszönöm, és amint el tudok odáig jutni, hogy meg is csináljam, majd meg is mutatom :)
Még egyszer köszönöm!

Skorpiocska írta...

Andi!
Nyugodj meg nem Te voltál, Neked ismerem a neved akiről írtam arról semmit sem tudok csak egy mailt kaptam és mégis segítettem.