2010. július 3., szombat

Újra PEK

Végre van időm lejárni a PEK-re ( Péntek Esti Korzó), a régi olvasóim tudják mi ez, az újabbaknak leírom. Ez Ráckevén van minden pénteken 17 órától 22-ig, ha nem mossa el az eső. Ilyenkor a színpadon zenés műsorok van, és persze kézműves foglalkozás is. Tavaly rendszeresen tartottam foglalkozást, de idén úgy döntöttem hogy nem fogok inkább most én tanulok :-) Marikától aki olyan sok mindenhez ért!


Most pl nemezeltünk. A kép nem ezt tükrözi, de sokan próbálkoztunk virág készítéssel.


Nekem ezeket sikerült összehozni. A golyókból majd karkötőt akarok összehozni.


Ezt már itthon fejeztem be gyöngyöt varrtam a virág közepébe és így varrtam a levélre, hogy még mit fog díszíteni azt nem tudom de biztos megtalálom a helyét.

1 megjegyzés:

kyba írta...

Gratulálok!
Még számos Péntek Esti Korzós találkozás kell, hogy a megfelelő számú gyöngy készleted meglegyen a karkötőhöz.
+ még a gyöngysorhoz, no de még tart a nyár.