2010. június 29., kedd

Júniusban történt

Nagyon elhanyagoltam mostanság a blog írást, de mentségemre szolgáljon annyi dolgom volt, hogy jó ha időnként szétnéztem az ismerősök blogjain. Megpróbálom kronológiai sorrendbe rakni az eseményeket.

Legidősebb fiam elballagott az általános iskolából.



Bár erre nem kellett készülnöm, mert csak a nagymamát hívtuk meg de az egész hetünk erről szólt, szerenád, bolond ballagás majd utána a bankett.

Majd az évzáró következett szerencsésen mindegyik jó bizonyítványt kapott. A legnagyobb örömhír viszont az, hogy a legkisebb fiam szeptembertől újra a régi iskolájába fog járni és a második osztályt kezdi. Persze nyáron folyamatosan kell még gyakorolnia.

A hét végén a bérmálkozáson is túl jutottunk.


Erre viszont volt mit készülnöm. 20-an voltunk és ennyi emberre sütni, főzni egyedül nem kis feladat de megoldottam, akartam készíteni képeket az ebédről is, mert egy sátort állítottunk fel az udvaron, de ez elmaradt annyira el voltam foglalva a tálalással. Az időjárás kegyes volt hozzánk mert se kánikula se eső nem volt. A hangulat is jó volt így egy sikeres napnak könyvelhettem el.

Közben egy véresen komoly háborút nyertem meg. A csata résztvevői az ember és a szúnyog. Tudom máshol is vívják ezt a harcot, de én nyertem és a csodafegyverem a citromolaj.
Mikor már esténként nem bírtuk lecsapkodni az összeset, pedig még porszívót is bevettük a neten keresgéltem mit lehet tenni a hogy elriasszuk őket így találtam egy cikket hogy a citrus félék illatától irtózni. A cikk azt ajánlotta hogy a félbevágott citrom kivájt héjába öntsünk viasz gyertyát és a hő hatására a héjából távozó illóolaj elriasztja őket. Kipróbáltam másnap vettem citromolajat viaszom és kanócom volt itthon a viaszba citromolajat csepegtettem és így öntöttem gyertyát és győztünk este meggyújtottam a gyertyát és egy árva szúnyogot nem láttunk a szobába. Éjszaka a hálóba is bevittem és végre úgy tudtam elaludni hogy nem döngicsélt semmi a fülembe. Kipróbáltam bőrömre csepegtetve kimentem a kertbe ribizli bokornál először felém jöttem a vérszívók, de amilyen gyorsan lehetett menekültek is amint megérezték az illatot.

A másik amivel az időmet töltöm az az egészségügy. Rég jártam orvosnál, de szerintem rosszabb a helyzet mint pl 10 évve volt. Nem akarok komolyan belemélyedni hogy miért is van ez de az szerintem felháborító hogy már a vérvételre is előre kell időpontot kérni és 2 hét a várakozási idő, hogy a belgyógyászaton 6 ember 2 óra várakozással jár és még sorolhatnám.

Sajnos kézimunkára nem igen jutott időm, de most már lassan visszatér minden a régi kerékvágásba és lesz időm alkotni is és gyakrabban tudok mutatni valamit.

2 megjegyzés:

Edit írta...

Gratulalok a nagyfiadnak, de kulonosen a legkisebbnek es Neked, biztosan nagy az orom, hogy megint a regi iskolajaba jarhat!

Remelem igy nyaron lesz alkalmad kezimunkazni is (bar amiota itt a nyar, a joido, nekem sokkal kevesebb ido jut ra).

unikat írta...

Itt aztán hemzsegtek a programok. A nagyfiúnak gratulálok a ballagáshoz, de a többinek is a bizihez.