2010. május 24., hétfő

Rég jelentkeztem

Pedig pörgök ám ezerrel.
Egyre több meghívó készült el és lett eljuttatva a vendégeknek.
Varrószakkörben patchwork mintával ismerkedtem meg és most hétvégen végre sikerült befejeznem a párnákat.


Volt egy kis vendégség is nálunk mert Benyókám holnap lesz 9 éves.
Tőlünk Hama gyöngyöt kapott. Aki nem ismerné ez vasalható gyöngy. Az összes fiamnak nagyon tetszett nem győztem vasalni az alkotásokat! :-)


Mire én is odafértem alig maradt az 1000 darabos zacskóból! :-) Így jövőhéten vehetem az utánpótlást.

És hát a új kutyusunkról is kell pár szót írnom.
Hamar megbarátkozott az új környezetével. Sőt, kimondottan rosszcsont. A szárítóról lelopja a ruhákat, ellopja a cipőinket szerencsére mindent a kutyaházba hord, így ha nem találunk valamit ott kell keresni. Vettünk neki játéknak kutyakötelet így most már a két kutya egymással is játszik.

1 megjegyzés:

unikat írta...

Boldog szülinapot a nagyfiúnak!
S úgy látom varrásban is remekelsz!