2010. április 18., vasárnap

Sorsoltunk!

Én már tudom az eredményt! Na jó mire végig olvassátok addigra Ti is megtudjátok, ki a szerencsés.
Sokáig gondolkoztam, az internetet hívjam segítségül vagy megbíztok bennem és a fiam sorsol.
Végül is úgy döntöttem Benyó fog sorsolni. Mióta tudja azóta nagyon várta a mai napot.
Péntek estét az ügyeleten töltöttük, mivel a középső fiamat baleset érte, pontosabban elesett a kerékpárral és nagyon csúnyán beütötte a szegycsontját. Az asszisztens lekezelte a felületi sérülést, de sokáig vártunk a dokira hogy eldöntse mi legyen Vele. Mivel ilyenkor csak Pesten van röntgen és autónk nincs tapintásra állapították, meg hogy nincs törés, de ha hétfőig nem javul akkor már helyben is lehet röntgenezni. Jegeltük, és időnként kértem hogy köhögjön, mert egy kicsit féltem nincs-e tüdő sérülése. Szerencsére jobban van, de egész hétvégét pihenéssel töltötte és jövő héten nem engedem tornázni.
Szombat este már kiírtam a jelentkezők névsorát és vasárnap főzés közben, kinyomtattam.



Mivel jó idő van ezért a kertben a füvet is lenyírtam és időnként segíteni kellett a kerékpár tároló építésénél is.


Végre eljutottam a sorsolásig. Összevágtam és hajtogattam a neveket.
Megérkezett a sorsolóm is!

Úgy döntött kalapból lesz a húzás! Jól megkeverte!

Éééééééééééés húzott!


Gratulálok unikat. A mail címemet tudod így kérlek írj hova is küldjem az ajándék csomagot!

És végül egy gondolat. Nagyon köszönöm, hogy ilyen sokan játszottak Velem. Sok új blogot ismertem meg sőt pár rendszeres olvasóval is gyarapodtam. Már most tudom hogy október környékén újabb játékot fogok indítani akkor lesz a születésnapom. Így aki most nem nyert annak talán legközelebb kedvez a szerencse.

7 megjegyzés:

Németné Adri írta...

Gratulálok a nyertesnek! A fiadnak pedig jobbulást, remélem, nem komoly a sérülése!
Neked pedig boldog névnapot!

Jucus írta...

:o)Gratula Marcsinak! Én erről lemaradtam! Na majd legközelebb!

unikat írta...

Én helyből elájulok!
De előbb a fiadnak egy zsák pusszantás küldök, s mondd meg neki, hogy imádom!
Én nyertem! Annyira örülök!

A fiacskádnak pedig jobbulást kívánok, most még nagyon friss a mi élményünk is, így nagyon át tudom érezni a dolgot.

Jutus írta...

A fiadnak jobbulást kívánok!!!!Köszönöm a játék lehetőséget és gratulálok a szerencsés nyertesnek!!!:))

Tigrislilijom írta...

Jobbulást az ifjú embernek!!!
Köszönöm a játéklehetőséget :-)

judit.6 írta...

Unikatnak nagy gratula. Totál sárga vagyok. :) :)
A fiacskádnak meg jobbulást. Jó, hogy nem történt komolyabb baja.

Orbis írta...

Én is gratulálok, irigykedve :)

És jobbulást!!! Hogy bírja a sok fekvést??? Szegény, ezekben a betegségekben-sérülésekben mindig az a legnehezebb a gyerekeknek.