2010. április 6., kedd

Blog Candy! LEZÁRVA

Februárban volt 2 éve, hogy létrehoztam a blogomat, igaz rá fél évre irtam az első bejegyzésemet.
Azóta sok embert ismertem meg és sok technikát tanultam. Sok kedves megjegyzést, biztatást, elismerést irtatok. Eleinte csak xszemes bejegyzéseim voltak, de én is változom, sok fonalgrafikás, filces és az utóbbi időben srcappos bejegyzéseim lettek. Ezért a papírnak külön blogot hoztam létre, legalább az legyen elválasztva.
Sajnos mostanában egyre kevesebb időm van a blogolásra, de igyekszem továbbra is bemutatni az alkotásaimat.


Ajándékról:

Megpróbáltam egy vegyes csomagocskát összehozni, bárki is nyerje meg tudjon örülni Neki.
7 filc lapot különböző színben
10 filcből készült virág, lepke méhecske figurát
1-1 m kockás szalagot zöld és lila színben
1 szívecskés lyukasztót
és végül egy saját készítésű ajándék.

Egy hímzett szekrény illatosító. Hátuljára egy kis zsákocska van varrva melybe tetszés szerint elhelyezhető az illatosító anyag.

Ki vehet részt a játékban?

Bárki aki egy megjegyzést hagy itt és akinek van a blogjában kiteszi a képet.

Határidő:

Április 17. éjfél. Másnap a névnapomon kisorsolom a nyertest.

23 megjegyzés:

Németné Adri írta...

Gratulálok az évfordulóhoz, már jó ideje figyelemmel követem az alkotásaid. Szeretnék részt venni a játékban.

unikat írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz.
S persze nagyon örülnék, ha én lehetnék a szerencsés nyertes!

katha írta...

szívből gratula! szívesen játszom veled!
Puszillak!

leki írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz és boldog névnapot!
Napsütötte, vidám kreatív napokat kívánok!

Tigrislilijom írta...

Így elment az idő?
Gratulálok az alkotásaidhoz, a kitartó blogvezetéshez! :-)
Jó hozzád betérni :-)

judit.6 írta...

Én is jövök, én is jövök. :) :) Főleg az illatosító díszecske csábít engem nagyon nagyon. :) No meg a filclapok. Az az új mániám.
Azért ledöbbentem, hogy már a 2. évfordulódat ünnepeled! Én még csak 10 hónapja követlek. (cca.)De azóta igazán sokat tanultam tőled is. Lásd pölö fonalgrafikás lapok. :)

Cinella írta...

Gratula 2. szülinaphoz! Lassan dackorszakba lép a bloggod! :-)
Szeretnék jelentkezni a játékodra. Köszönöm a lehetőséget.

lapappilon írta...

gratulálok!
szép illatosítót készítettél!
szeretnék veled játszani!

http://lapappilon.blogspot.com/2010/04/skorpiocska-jateka.html

lapappilon@gmail.com

üdv!
Éva

belinda írta...

Gratula az évfordulóhoz és a közelgő névnaphoz is :) Én sem maradhatok ki a játékodból,örömmel játszom veled!
Szia

Dia írta...

Hű, ezek fantasztikus nyeremények! :-)
Gratulálok a gyönyörű blogodhoz!

Ukka írta...

I would like to participate in this Blog Candy, the gift is precious! I announce in my blog on my right sidebar! Regards

rozandi írta...

Szeretnék én is játszani veled. ez az illatosító nagyon tuti.

Jutus írta...

Gratulálok a blogszülinapodhoz és ehez a sok csodás munkához!!!
Én is szeretnék jelentkezni a játékodra,mert nagyon fáj a fogam az illatosítódra,csuda szép!!!:DDD

betikarauski írta...

Gratulalok a ket evhez.:)Szeretnek jelentkezni a jatekodra.Itt hirdettem meg:http://betikarauski.blogspot.com/2010/04/skorpiocska-jateka.html

Ведьма írta...

Great candy! With pleasure will participate! Good luck and plenty of time for creativity!

Magis írta...

Замечательная конфета!
Моя ссылка на панели слева:
http://magis200905.blogspot.com/

Cecii írta...

boldog blogszülinapot!:)nagyon örülnék ezeknek a csudajó dolgoknak.blogom azonban(még) nincs.

Irinca írta...

Gratulálok a gyönyörű blogodhoz!

http://irincaf.blogspot.com/

elZakatol írta...

a gratulációt tőlem is fogadhatod:)
nekem csak nemrég sikerült kezdenem,és szép lassan fedezem fel a jobbnál jobb blogokat.
jó kis csomagot állítottál össze,örülnék neki én is:)
képet nem szoktam kitenni,de a blogos mindenképpen belinkelem:)

sok sikert mindenkinek:)

Petit Ange írta...

Gratulálok én is az évfordulóhoz, és előre is nagyon nagyon boldog névnapot kívánok! Szeretnék Veled játszani! :)

Rosa-kreattiva írta...

WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
saluti dall'italia public in slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
Hugs, rosa
goccedioceano2000(at)libero(dot)it

Orbis írta...

Boldog blogszülinapot!!!
Én is szeretnék veletek izgulni :)

HappyBlondy írta...

Csodálatos dolog! Az én városom nem megvenni sajnos. Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vesznek. Talán szerencsém lesz a szülinapom?
Link az oldalam a bal oldali http://happyblondy.blogspot.com/