2010. február 11., csütörtök

Kreativ blogger díj


Edit lepet meg ezzel a kedves díjjal.
Nagyon szépen köszönöm, bár csak most tudtam reagálni rá, mert a számítógép nem igen akarta, hogy netezzünk! :-)

7 dolgot kell eláruljak magamról, s 7 embernek kell továbbadni a díjat.
Nem könnyű, de megpróbálkozom Vele.
Tényleg jól látja nagyon sok mindent szeretek készíteni és szívesen is adom tovább. Persze imádok újabb és újabb technikát kipróbálni. Annyira izgalmas.
Szeretek hímezni, de szeretem a filcet és a papírt is.
Képtelen vagyok úgy tévét nézni, hogy közbe ne csináljak valamit.
Imádom az állatokat, nincs is olyan állat amitől irtóznék.
Legszívesebben egy erdészházban élnék hegyek között.
Tudok főzni, sütni, de csak olyan ételt szeretek elkészíteni amit pillanatok alatt össze lehet állítani. Olyan dühítő amikor egy fél nap alatt készíti el az ember és a családom 5 perc alatt eltünteti. :-)
És végül őszintén bevallom imádok ajándékot kapni ezért sokszor meglepem magam valamivel.

És kinek adom? Ez szintén nagyon nehéz, olyan sok embert ismertem meg blogolás közben sok embertől tanultam.
Jucus
Marcsi
Judit
Anikó

Hirtelen csak ennyien jutnak az eszembe, de biztos hogy nagyon sok ember volna aki kiérdemelné! :-)

4 megjegyzés:

unikat írta...

Gratulálok a díjhoz, és köszönöm is.

judit.6 írta...

köszi, hogy rám is gondoltál. ma már nem filózok 7 dolgon, egy sem jutna eszembe.

Szegedi lány írta...

Köszönöm, hogy rám is gondoltál, és jól esik, hogy vannak olyanok, akik kreatívnak tartanak.
Mivel már írtam magamról, és a díjat is továbbadtam, most csak frissítem a bejegyzést.

Jucus írta...

Most jutok csak gép elé...
Nagyon aranyos vagy, hogy gondoltál rám, nekem mindig jólesik!:o)