2010. február 1., hétfő

Hétvége

Nem tudom másoknál, hogy van de nálunk ha program van akkor egyszerre több is. Ilyen volt ez a hétvége is. Mivel végre síelésre alkalmas hó volt így már egy hete tudtuk hogy a hétvégét a Pilisben töltjük. Persze a Scrapbook tanfolyam is szombaton kezdődött.
Szerencsére nem kellett választanom, mert a családom felajánlotta menjek csak nyugodtan ők előre mennek és én ha végeztem megyek utánuk.

Szeretek ilyen foglalkozásokra járni, mert mindig tanul valami olyan dolgot az ember amit sehol sincs leírva, jó a hangulat sok ismeretlen emberrel lehet találkozni és mivel hasonló az érdeklődési kör pár perc alatt mint régi ismerősök lehet beszélgetni.

Én ezt alkottam


Egy képet kellet vinni és ebből kellett 12x12 inches oldalt alkotni. Közben különböző fogásokat trükköket sajátítottunk el. Meg tanultuk hogyan kell elrendezni egy oldalt.

Este volt mire Pilisszentkeresztre felértem a fiukhoz.
Másnap síelni tanultak volna a fiuk, de mivel akkora hó esett így inkább szánkózni mentünk.

Persze végig esett a hó és fújt a szél de nem zavart bennünket volt hogy felfelé tolták a szánkót

és volt hogy lefelé száguldottunk!

Mivel popsi csúszkát is vittünk muszáj volt azt is kipróbálnom, na arról nem mutatom meg a fényképet mert gondolhatjátok egy 20 cm átmérőjű műanyagom milyen jól mutathatok! :-)

A következő ilyen hétvége február 13.-a lesz!
Fiam születésnapja, keresztszemes tali és jégszínház előadás. Azt hiszem addigra meg kell tanulni osztódni mert másképp ez nem fog menni!

Nincsenek megjegyzések: