2010. január 2., szombat

Új év kezdődőtt

Ilyenkor általában az ember készít összegzést mi is készült el az elmúlt évben, mi maradt el, mit tervez ez évre.
Én is próbáltam összeállítani egy kollázst a hímzésekből aztán most hogy visszanéztem a blogom rájöttem sok minden ki is maradt.


Nagyon sok olyan is készült ami nem keresztszemes. Úgy érzem sok emberrel sikerült megszerettetnem a fonalgrafikát.
Rengeteg képeslap készült hímezve varrva, ragasztva.
Filc is előkerült ebből sok ujjbáb illetve ceruza tartót alkottam.
Fűztem gyöngyöt ragasztottam strasszot és még sorolhatnám sokáig mi minden készült.

Ha összegeznem kellene a tavalyi évet akkor pozitívnak jellemezném sok embert megismertem volt akit személyesen is, rengeteg új ismerettel bővült a tudástáram.
Nehéz volt a múlt év és tartok tőle az idei sem lesz könnyebb.

2010-re is meg vannak a terveim, igaz ezek most nem annyira konkrétak mint a tavalyaik és nem is hímzéssel kapcsolatosak. Szeretném ha év végére összejönne egy autó mert úgy sokkal könnyebben tudnánk közlekedni és egy másik nagy tervünk hogy megnyissuk saját üzletünket, de ez viszont a legkisebb fiamtól is függ mert míg Budapestre kell hordanom iskolába addig ezt meg sem tudjuk valósítani. Így most csak álmodozunk és vásározunk.

1 megjegyzés:

unikat írta...

Nagyon sok szépséget készítettél!
s igen, én vagyok az egyik, aki ámulva nézi folyton a fonalgrafikáid.
Azt a sárkányos könyvjelzőt, de jó volt újra látni.
Emlékszem rá, s valami meseszép4
Egyszer talán elkérhetném a mintáját?