2009. december 22., kedd

Újra itt!

Túl vagyunk a festésen, a nagytakarításon, egy adventi vásáron, ajándék vásárláson és persze közben a betegség se került el minket! :-)
Talán pár szóban mindenről. Az alsó szint a fürdő kivételével ki lett festve legrosszabbul a csövek festését tűrtem mert az oldószer szagára érzékeny vagyok és fuldoklok ráadásul hidegek is voltak így nem lehetett eleget szellőztetni. Na és arról ne is beszéljünk hogy ahelyett hogy egyre nagyobb rendnek kellett volna lenni egyre nagyobb rendetlenség lett! :-)
Közben meghívást kaptunk egy kirakodó vásárra. Idén már nem akartunk sehova menni, de a végén úgy gondoltuk nem hagyhatjuk ki mert akkor talán jövőre nem is hívnak. Döntöttünk, de mit is vigyünk mert sok minden félig volt csak kész egy hetünk volt hogy normális áru készletet összerakjunk. Így aztán nappal én dolgoztam a párom festett este takarítás majd éjszakákba nyúlóan varrtam a szaloncukrokat, gyártottuk a hóembereket, manókat és a képeslapokat.



Közben,ne hogy unalmas legyen az esténk a gyertyaöntést is kipróbáltuk. Végül holt fáradtan de tisztességes árukészletet sikerült összeállítanunk.
Az egyetlen szépséghibája az egésznek csak az volt hogy volt amit elfelejtettünk fényképezni illetve este készült pár kép ami nem igazán sikerült. :- (Pilisszentkereszten voltunk rokonoknál aludtunk és a vásár is sikeres volt még ha hideg is volt.

Mire a pultot lefényképeztem a fele árut el is adtuk! :-) Nagy sikere volt a képeslapoknak és a hóembereknek.
Persze nem csak mi tudtunk árulni de mi is vásároltunk. Nem tudom ki evett már gesztenye lekvárt én ott megkóstoltam és muszáj volt egy üveggel vennem is, mert annyira finom volt. És páromtól egy Tiffany stílusú mécsestartót is kaptam mert szerinte megérdemlem! :-)




Mire utolértem magam a legkisebb fiam lett beteg először nem is tűnt komolynak a dolog mert csak köhögött és fájlalta a torkát így reggel nem mentünk iskolába délután irány az orvos addigra annyira jól volt hogy csak reménykedtem, hogy nem tűnik szimulálásnak. Megállapították hogy málnás a nyelve és kapott gyógyszert, hazajöttünk lefeküdt aludt egyet mire felébredt fel ment a láza. Mikor kicsik voltak pont fordítva történtek ezek nyűgösek voltak elvittem orvoshoz a doktornéni megállapította nincs semmi bajuk és a gyerekek is nyugodtan aludtak utána:-)

Mára viszont tényleg utolértük magunkat sőt már a temetőbe szánt koszorúk is elkészültek és ki is vittük őket, lehet hogy nem a legmutatósabbak de teljesen házi készítésűek még a gyertyák is így holnap elkezdhetjük a sütést is!


1 megjegyzés:

unikat írta...

Csodasok gyönyörűség volt ebben a bejegyzésben.
A képeslapok nagyon szépek, s a bannerekért is odavagyok.
Nagyon munkás napokon vagytok túl, így a karácsonyi időszakban kívánok nektek nagy pihenéseket!
Boldog karácsonyt!