2009. december 26., szombat

Murphy is Velünk karácsonyozik! :-)

Hát igen úgy döntött Velünk Tölti az ünnepeket.
Már 22-én megérkezett mikor elkezdtük keresni a fenyőfatalpat. Az egész házat melléképületeket, padlást átkutatta az egész család és sehol sem volt, pedig nem kis darab olyan víztartályos volt! :-)
Másnap sütés közben mikor már jó sok mosatlan edény volt a víz is elfogyott. Telefonáltam a vizeseknek, kiderült csőtörés van, már javítják a hibát! :-)
24-én fenyőfa felállítva egy gyors porszívózás lenne, ha nem romlott volna el a porszívó! :-)
Tegnap délután viszont az áram kezdett szórakoztatni bennünket hol volt, hol nem. Még szerencse hogy a gyertyák kéznél voltak így élveztük a hangulat világítást! :-)
Ma milyen meglepetés vár bennünket még nem tudom, de szerencsére az ünnepeket semmi nem tudta elrontani.

A sütemények sikerültek, igaz a zserbó idén elmaradt, de még lehet hogy megsütöm, ha elfogyna a készlet.



Mindenki örült az ajándéknak és még a kedvenceink is Velünk ünnepeltek!


Mivel a legkisebb terepasztalt kért azt már előre látta, de kipróbálni nem tudta mert a mozdonyt csak a Jézuska hozta. Így a fiuk egyből felköltöztek a terepasztalhoz!


És amit én kaptam a páromtól!



Skorpió! Nem igazán tudja a fénykép visszaadni milyen szép a színe, főleg hogy kristályokkal van díszítve.

Nincsenek megjegyzések: