2009. december 23., szerda

Kinyitott a sütigyár:-)

Fiús anyuka lévén sokszor kérdezték Tőlem nem szerettem volna egy kislányt is?
Mikor a második gyermeket vártam akkor lányt szerettem volna, sőt mikor az orvos közölte az ultrahangon hogy fiút várok sokáig nem tudtam megbarátkozni a gondolattal aztán beletörődtem. A harmadiknak már fiút szerettem volna ha már kettő egynemű ne legyen a harmadik is más.:-)
Persze nem lehet őket fodros, csipkés ruhába öltöztetni, de sütni sem lehet nélkülük.
Beszéljenek a képek:





Nem szoktam recepteket írni a blogomban és ezért most sem teszem de azért a listát be írom miket is készítettünk.
Dió torta,
Fehér krémes,
Tiramisu,
Raffaelló,
Sakktáblás linzer ezt Limarától lestem
Sajtos pogi

és még nincs vége holnap délelőtt folytatom még készül citromos kókuszcsók azt is a neten találtam,de már nem tudom sajnos kinél:-( és ha még belefér az időmben egy zserbót ezt anyukám sütötte mindig ilyenkor és mindig kaptunk mi is, de sajnos ezt pár éve nélkülöznünk kell :-(
Ha sikerül holnap még sáskajárás előtt egy összképet készítek. :-)

Végül egy mese, melyet a párom hallott még régen Peterdi Páltól:

A felhő

Az Advent időszakában kérdezgettem fiamat, mit is szeretne kapni Karácsonyra.
- Egy kis felhőt. –Volt a válasz.
- Felhőt? De hát azt nem lehet.
- Miért nem?
- Tudod, a felhő nem elérhető, és ráadásul túl nagy is.
- Én akkor is egy kis felhőt szeretnék.
- Nem lehetne inkább helyette egy ólomkatonát?
- Ólomkatonát? – Gondolkozott, majd megkérdezte.
- Apa, mi az az ólom?
- Az ólom, egy szürke, lágy, nehéz fém, a vegyjele Pb, és …
És azóta is csak azon gondolkozom, hogy ha egyszer az unokám azt kérdezné tőlem
- Nagypapa, mi az a katona?
Azonnal vennék neki egy Felhőt, még ha minden csupa felhő is lesz.


2 megjegyzés:

katha írta...

Áldott ünnepeket kívánok nektek :))

unikat írta...

Békés, meghitt ünnepeket kívánok!