2009. november 4., szerda

Turmix

Azt hiszem ez a bejegyzésem nagyon vegyes lesz mert annyi mindenről tudnék írni. Viszont időm olyan kevés.
Sajnos képeket a munkáimról nem igazán tudok mutogatni, mert éjjel a vonatot hímzem, napközben, viszont karácsonyi üdvözlő kártyák készülnek.
Azért mutatok pár képet ami mostanában készült.


Míg én kartont vágtam a macskák bújócskát játszott.




A fiúk viszont tököt faragtak idén teljesen egyedül.


És ami mostanra a tökből maradt:-)
És végül egy szomorú tény : nem csak az országút, én is öregebb lettem egy évvel. :-(

3 megjegyzés:

judit.6 írta...

Itt is nagyon boldog születésnapot!!! Az xszemesre már írtam, csak nem tom jársz-e arrafelé.
keresztszemes talira jössz pestre???? én megyeeeeek. :)
jó lenne talizni.

Skorpiocska írta...

Köszönöm!
Jaj ne is fájdítsd a szívemet a talival, egyszer voltam és jól éreztem magam, de azóta mindig olyan időpontban van amikor nem tudok menni :-( Most épp az Imre napi bál van és a fiam táncol így még az sincs hogy később érkezzek meg és előbb a talira menjek. Pedig akasztókat is akartam vinni:-(

Tigrislilijom írta...

Isten éltessen sokáig!
És ne szomorkodj az idő múlása miatt! Nézd inkább a jobbik oldalát: mennyivel többet tudnak a fiaid egy év elteltével, te mennyire bölcsebb lettél és mennyi mindent megcsináltál egy év alatt... Fel a fejjel, inkább örülj neki! :-)))
Szeretettel