2009. november 24., kedd

Szégyellem Magam! :-(


Két kedves ismerösőm is megajándékozott és én még nem is reagáltam rá!
Kathától és Judittól kaptam ezt a kedvességet. Nagyon köszönöm!
Mentségemre szóljon hogy nagyon sok a dolgom és alig van időm net közelében lenni. :-(
Viszont ma rá szántam magam és Tovább is adom. Biztos hogy akiknek adom és mástól is meg kapta és ezért nem jelzem Neki a blogjában hogy díjaztam, de mivel sejtem hogy időnként ők is olvassák a blogomat itt majd észreveszik. :-)
Abile
Linsey
Anikó
Jucus
Edige
Unikat

Biztos van akit kihagytam, de mostanában az ő munkáik jönnek ,be nekem legjobban.

2 megjegyzés:

unikat írta...

Kedves vagy, nagyon köszönöm! A kávés keret-ötlet pedig csúcs!
De már annyira várok egy új karácsonyi fonalgrafika mintát, a te megvalósításodban. Ugye, lesz?

Skorpiocska írta...

Az igazság az, hogy készült már egy pár csak még nem tartottam aktuálisnak és ezért nem raktam fel.! :-)