2009. november 24., kedd

Kávé szünet

Mint említettem már a vásár arra is jó volt hogy sok ötletet láttam. Ehhez hasonló is ott volt, annyira tetszett hogy muszáj volt elkészíteni.
Elkészíteni nagyon egyszerű a hozzávalók beszerzése sokkal bonyolultabb volt.
Szemes kávét már nagyon kevés helyen árulnak,de azért Pesten egy nagy közértben kaptam.
A kép kiválasztása sem volt könnyű. Olyan kellett keresnem amiből 3D-s képet lehet készíteni és kávés témájú legyen. Végül ezt a képet találtam.



Sajnos nem volt itthon falap amire rádolgozhattam volna, depron lemezt használtam.Aki nem ismerné ez nagyon hasonlít a hungaricellhez és repülő modellekhez használjuk.
Jó rá dolgozni csak nem szereti a lakkot és a hőt ezért egy kicsit zsugorodott mikor a hőpisztollyal ragasztottam fel a kávészemeket. Szerencsére nem vészesen, de mivel még két ilyen képet kell készítenem az biztos hogy fára fogom feldolgozni.
Nem sikerült nagyon éles képet készítenem ,mire hazaérek mindig besötétedik.

2 megjegyzés:

Tigrislilijom írta...

De jópofa!

Aranka írta...

Hmmmmm...Ezek a kávészemek igazán guszták, érzem az illatukat.