2009. november 20., péntek

Csomagot hozott a posta!


Még tegnap várt egy mail ,hogy ma megérkezik az Angyalkám. Egyszer már jelentkezett, de nem tudtam rájönni hogy ki lehet és a blogjához sem tudtam hozzáférni! :-)
A párom lelkére kötöttem, figyelje ma a postást, és tényleg kaptam a telefont hogy csomagom jött. Persze megtiltottam hogy kinyissa. Pont mára ígértem meg Benyónak, hogy elviszem a Vonat modell kiállításra így csak most értünk haza.
Mint a kisgyerek úgy tapogattam meg a csomagot főleg hogy rá volt írva "Nem hajtható össze"
Csodálatos ajándékokat rejtett a csomag, és olyan amire vágytam.



Végre az is kiderült ki volt az Angyalkám!
Köszönöm Anita ígérem használni fogom mert idáig az aktuális varrásom mindig nejlon zacskóban volt, de mostantól ebben fogom tartani. Idáig sokszor vagy tűt vagy ollót otthon felejtettem mikor utaztam valahova, de Neked köszönhetően ezután ez nem fog előfordulni.

3 megjegyzés:

Anita írta...

Örülök, hogy sikerült örömet szereznem ezekkel az apróságokkal. :))) Használd őket egészséggel!

katha írta...

huh ezek tényleg fantasztikus ajándékok! sok sok örömet hozzájuk!

Jucus írta...

Gratula, nagyon kedves dolgokat kaptál!