2009. október 6., kedd

Jól kezdődik a nap!

Hajnalok hajnalán kávéval a kezembe próbálok ébredezni és mailt olvasni egyből felébredtem. Egy levél várt ha nem kaptam meg még a mintát amit keresek válaszoljak és elküldi Nekem Zsuzsi.
Persze hogy azonnal válaszoltam és mire este hazaértünk már meg is kaptam. Na alig vártam hogy a fiuk lefeküdjenek és ki nyomtathassam, mert tudnak mintát olvasni és nem bízok benne hogy nem árulják el a tesónak mi készül Neki. Összeszedtem a fonalakat, persze pár szín hiányzik azt még beszerzem és az anyag amire terveztem is kicsi mert az egyik része keskeny a másik része rövid. Viszont találtam egy banner anyagot amilyen pont Nekem kell, igaz az is rövid de abból veszek és akkor esténként, éjszakánként lehet is hímezni.

Itt is szeretném megköszönni akitől kaptam a mintát, sajnos nem tudtam kideríteni ki az a jó tündér mert a címe ismeretlen, de olyan jól eset hogy ismeretlen emberek is segítik egymást.

Nincsenek megjegyzések: