2009. október 23., péntek

Célba ért az ajándékom

Még tegnap, csak este már túl fáradt voltam hogy megmutassam mit is kapott Ibcsy. Ma viszont reggel valami hiba volt így nem tudtam hozzáférni a saját blogomhoz.


Egy kicsit magamat adtam az ajándékokkal, már mint amit szeretek készíteni.
Mivel a témát megadták és az a rózsa volt így próbáltam ehhez tartani magam.
Keresztszemes hímzés. Ha minta UB desing, mert imádom a mintáit és mivel a információm az volt hogy az ősz színeit kedveli így erre a képre eset a választásom.



Szeretek strassz képet készíteni. Sokáig gondolkodtam milyen rózsa is legyen egyik este ahogy gondolkodtam , néztem a mennyezet lámpát rájöttem hogy le kellene mosni és milyen jópofa rózsa minta van rajta! :-) Így született a dobozra a minta.


Egy kicsit karácsonyra is gondoltam így a fiamra bíztam anno és ő választotta a Mill Hill hóembert. Az információ szerint Ibolyánál is van egy közel olyan idős kisfiú aki rögtön le is csapott rá, úgy látszik egyforma az izlésük.
És végül egy fonalgrafikás kisérőlap amely szintén rózsa mintával készült.

Nagyon élveztem mindegyik készítését az biztos jövőre is jelentkezek Helennél erre a játékra.

3 megjegyzés:

unikat írta...

Aztamindenit!

Ennyi gyönyörűséget!
Gratulálok mert álomszépek lettek.
Imádom a csilivili képeket, s ez a doboztetőn ismét telitalálat lett. A fonalgrafikás képeslapot is úgy megnéztem volna!

Minden elismerésem!

Jucus írta...

Ezek aztán csodaszép meglepik! Nagyon szépek, teli lehetsz ötletekkel!:o)

Ibcsy írta...

Itt is nagyon szépen köszönöm! Imádom őket, és Ádi is a hóemberkét:-)
A kép már a falon, a helyén.