2009. szeptember 14., hétfő

Rohanás az élet!

Mióta elkezdődött az iskola, egyfolytában rohanok.
Rohanok reggel félig alvó gyerekkel a buszhoz, majd Pesten az iskolába, majd a munkahelyemre közben reménykedek hogy jöjjön minden jármű rögtön és csak 10 percet késsek! :-(
Délután fordítva sietek a gyerekért az iskolába majd a HÉVhez és reménykedek hogy ne késsük le a járatot és ne kelljen közel egy órát várni a következőre.
Múlt héten túl voltam mind a 3 szülőin így 7 óra után értem haza. Itthon alig van időm valamire.
Hímzésemmel is alig haladok csak utazás közben illetve este van időm mikor elcsendesedik a ház. Képet nem akarok mutatni mivel most épp Helen Angyalkás játékára készül, így még nem publikus.
Nem szeretem ezt az életet, nem vagyok kényelmes megszoktam a 3 gyerek mellett hogy sosincs semmire időm, de ez már nekem is sok. Na nem panaszkodom de most már rohanok mert a fiuknak feküdni kell.

Nincsenek megjegyzések: