2009. szeptember 29., kedd

Pompon sál

Én már felkészültem a télre!
Nem bírtam megállni hogy ne kezdjem el kötni a sálat. Igaz közel fél órát próbálkoztam hogy 12 szemet hogy szedjek fel a tűre a pomponok miatt, de a végén rájöttem és aztán csak kötöttem.
Összesen 3 óra kellett és készlet a sálam180 cm hosszú és nagyon puha. Mivel a HÉVen kötöttem a fiam egyből kipróbáltam és nagyon jót aludt rajta. Sajnálta is hogy csak egy nap használhatta párnának, de vigasztaltam hogy télen majd sokat alhat rajta!


4 megjegyzés:

Jucus írta...

De jóóó lett! Milyen fonal márka? Isteni puha lehet!

unikat írta...

Hű, de puhának látszik!
Nagyon szép ezzel a bordákkal.

Skorpiocska írta...

Igen nem csak látszik tényleg nagyon puha.
Jucus a fonal neve is pompon az előző bejegyzésemnél mutattam az eredeti gombócot. Rico termék.

Jucus írta...

Köszi a válaszod, visszaolvasok!:o)