2009. szeptember 24., csütörtök

Lassan vége a szeptembernek

Így már közel egy hónapja tart az iskola is. Anno írtam hogy iskolát váltunk és aggódtam hogy jó döntést hoztam-e. Judit tegnap megemlítette a fiamat, készültem már egy bejegyzést írni de így most aktuálissá vált.
Sajnos a reggeli kelés nagyon nehéz fél 5 kor felkelteni egy 8 éves gyereket kegyetlenség, de sajnos muszáj.Hiába alszik a HÉVen egy fél órát hiába fekszik le már 8 kor péntekre már nagyon kifárad.
Talán ez az egyetlen negatív dolog. 10 gyerek van az osztályában heti 4 nap van logopédiai foglalkozás, ebből van házi feladat, de azt begyakoroljuk hazafelé utazás közben. Míg jó idő van minden délután a Városligetben játszanak. Ahogy észrevettem a minden tantárgyat másképp közelítik meg mint a normál iskolákban. A finom mozgásukat fejlesztik.Rajzolnak, pálcikákat rakosgatnak. Ismerkednek a betűkkel de még nem írják azokat.Heti 3 torna órájuk van abból egy úszás a saját uszodájukban.
Elfogadta, hogy ide kell járnia, de mindennap fel kell kísérni , pedig tudja hova kell mennie. Érzem vágyik vissza a régi iskolájába és örült mikor szóltak neki október 3-án túrázni mennek és őt is várják.
Végül egy kép Róla mely a múlt hétvégén készült mikor modell hajó versenyen voltunk. Ez egy másik történet amiről hamarosan írok mert sikeres volt a Farkas család! :-)

1 megjegyzés:

judit.6 írta...

Köszi, hogy írtál egy kis beszámolót. Igazából én teljesen erre számítottam. Az iskola szupi, de messze van. Szegényke szinte éjjel kel fel. :( Nekem mindenképp, mivel 3-4 körül fekszek. Elhiszem, hogy elfárad. Remélem 1-2 év, s mehet vissza a régi sulijába... ahol azért 2stámolnak vele". :)
Várjuk a beszámolót a versenyről is. Képekkel, eredményekkel. :)