2009. szeptember 27., vasárnap

Készülődés a télre?

Szerintetek korai elkezdeni a karácsonyi ajándékok készítését?
Én elkezdtem, na jó ez még nem karácsonyra készült, ajándéknak, de mire célhoz ér már közeledünk az ünnepekhez.
2 hete a fiammal voltam a kézimunka boltba - mert jelezték hogy megérkezett a fonal amire vártam- ő választotta ezt a Mill Hill készletet. még nem készítettem olyan hímzést amin ennyi gyöngy lett volna és nagyon kíváncsian vártam a végeredményt.
Minden fázist külön fényképeztem, van amelyik nem sikerült olyan jól, de sajnos este készült lámpafénynél, de muszáj volt mert nem tudtam várni másnapig.




Nagyon élveztem minden öltést, ráadásul olyan bőven volt hozzá fonal hogy saját magamnak is megtudom hímezni.


És a fonal amire vártam, sál készül belőle. Ha a képet figyelmesen nézi meg valaki, a fonalat alatta egy kép van, melyet Helen játékára készítettem és még titok hogy ki kapja és pontosan milyen a kép.


A kép keretezésre vár, csak sajnos még nem találtam olyan keretezőt akinél ezüst színű keret volna. Lehet hogy a végén veszek egy megfelelő nagyságú kész kép keretet és azzal együtt viszem a keretezőhöz és majd ő pontos méretre szabva elkészíti.

1 megjegyzés:

unikat írta...

Ez annyira édes, hogy mosolyognom kell.