2009. szeptember 23., szerda

Az út végére értem


Illetve a sövény végére.
Áprilisban kezdtem volt olyan hét hogy nem is hímeztem benne egy öltést sem, de azért elkészült tegnap este, akkor már nem tudtam lefényképezni, de ma is mire hazaértünk besötétedett de muszáj megmutatnom.
Egyedi banner akasztót fog kapni amit a párom készít majd el tervezetet már láttam és kíváncsi vagyok végül milyen is lesz.

Közben Helen játékára készített ajándékom is majdnem kész azt persze majd akkor mutatom mikor a megajándékozottam is megkapja.

5 megjegyzés:

unikat írta...

Gyönyörű lett!
Azok a fák!
Fantasztikusan szépek!
Nagyon kíváncsi vagyok, milyen bannerakasztót tervez a férjecskéd.
Megkérdezhetem mire hímeztél?

judit.6 írta...

Andi, már nagyon vártam. :) nagyon nagyon tetszik. Én is kiváncsian várom az akasztót hozzá.
Mónitól megkaptad a visszapakkot??? nekünk senki nem jelzett semmit. :( csak a postától jött az e-értesítés.
remélem jól vagytok, s fiacskád bírja a sok-sok utazást. puszi

Tigrislilijom írta...

De aranyos lett! Nagyon szép lett ez a munka, gratulálok!

Skorpiocska írta...

Köszönöm az elismeréseket, nagyon tetszik Nekem is.
Margit sajnos nem tudom a hivatalos nevét az anyagnak valami ekrü lenes hímző vászon.

iluj írta...

Gyönyörű lett, gratulálok!