2009. augusztus 5., szerda

Pótolom az elmaradásaimat


Egy aranyos díjat kaptam Jucustól, nagyon szépen köszönöm! Gyorsan tovább is adom, hagy okozzak másoknak is örömet. Lehet, hogy már megkaptak, lehet hogy nem én azért mégis őket választom. :-)
Unikat, Katha, Melus, Belinda, stb. mert sokkal több embernek adnám tovább, mert olyan sok embert megkedveltem, csodálok.

A múlt hétvégén meglátogattam a fiaimat a Balcsin. Meglepetésnek szántam, de nem sikerült.
Pont akkor hívott a legkisebb fiam telefonon amikor a vonaton ültem. Egyből meghallotta a háttér zajt és egyből faggatózott hova utazom. Mivel elvből nem szoktam hazudni a gyerekeknek próbáltam másra terelni a témát de ő csak faggatózott, párbeszédünk:
-Anya hova utazol?
- Messzire.
-Vonattal vagy HÉVvel?
-Vonattal.
-És hol szálltál fel a vonatra?
-Pesten.
- De hol? Nyugatiban vagy Kelenföldön?
-Kelenföldön.
- Akkor a Balcsira jösz?
-Azt szeretnéd?
-Igen!
-Akkor odautazom!
Ami ezután hallatszott, öröm kiáltást nem tudom leírni ! :-)
Így aztán már az utcában fogadó bizottság várt.
Szerencsére nagyon meleg volt így ebéd után mentünk fürödni. Úgy gondoltam idén már a kicsi is akkora, hogy a kanyargós csúszdán csúszkáljon, amikor levittem őket próbáltam rábeszélni hogy csússzon le nem akart, de most felbátorodott és mentünk csúszni . Az első csúszás nem sikerült olyan jól de megmutattam hogy kell felhúzni a fürdő nadrágot hogy gyorsan csússzon és azt hiszem ez volt a vesztem este 6 kor zárt a csúszda odáig egy folytában csúszkáltunk.Estére már fájt a farcsontom, de mit meg nem tesz egy szülő a gyereke kedvéért! :-)
Sajnos hamar eltelt a hétvége de azért vasárnapra is jutott egy kis élmény. Történetesen egy ismerősünk motorral volt lent így a fiukat elvitte egy-egy körre engem meg a vonathoz.

A fiuk élvezték én, már annál kevésbé. Túl a negyvenen én nem igazán bánom, hogy ez az élmény kimaradt az életemből.

6 megjegyzés:

Jucus írta...

Szívesen! Azok a fonalgrafikáid! Imádom őket! Jut eszembe: őszi vagy Halloween - os fonalgrafikásod nincs esetleg?

unikat írta...

Drága vagy!
Nagyon köszönöm!

belinda írta...

Köszönöm szépen :)

Skorpiocska írta...

Jucus!
Van, őszi mintám is ígérem még augusztus végén felteszem a picassára és itt jelzem.

Melus írta...

nagyon köszönöm a díjat:)
nagyon örülök neki:)
átírtam a blogban;)

Jucus írta...

Köszönöm előre is az őszi mintát, Skorpiócska!