2009. augusztus 25., kedd

Limonádézás közben olvasgattam

Andi meghívott egy limonádéra, aminek az elfogyasztására csak most került sor. Köszönöm Andi!
A játék lényege:
1. Tedd ki a díjat a blogodra.
2. Nevezz meg legalább 10 blogot, akiknek szeretnéd ezt a díjat odaadni.
3. Linkeld be azt, akitől kaptad a díjat.
4. Hagyj üzeneted a díjazottjaidnál, hogy tudjanak róla.
5. Írd ki a blogodra, hogy kiknek küldted el a díjat.

Én most azoknak ajánlom fel akik olvassák a blogomat és nem nevezek meg senkit, mert nagyon sok ember megkapta.
Mivel most volt időm pár blogot elolvasni Abile egyik bejegyzésén elgondolkodtam én is.
Érdekes valamilyen negatív élménynek, tragédiának kell történnie hogy át értékelje az életét. Mikor velünk ez megtörtént, nagyon sokat beszélgettem a fiukkal és rádöbbentem,nem akarom hogy, úgy emlékezzenek rám hogy reggeltől estig dolgoztam, főztem takarítottam. Inkább azt szeretném hogy arra emlékezzenek hol jártunk, mit csináltunk. Kitöröltem a szótáramból azt a kifejezést: majd egyszer.
Tudatosan megváltoztattam az életünket. Már nem vagyok munkamániás, 6 órában dolgozom, persze ennek anyagi része is van de inkább élünk kevesebb pénzből, de több időnk lett egymásra. Már nem zavar hogy a gyerekek cipői nem katonás rendbe állnak, hanem a bejárattól a nappaliig folyik mert ahogy bejönnek útközben esik le a lábukról, hogy az asztal reggel még üres estére tele van papírral, ceruzával mert épp ott rajzolnak, hogy rendetlenség van a szobájukban inkább becsukom az ajtót hogy ne lássam. Ha valaki jön hozzánk akkor inkább reggel jöjjön akkor még elfogadható állapotok uralkodnak.
Azóta együtt főzünk, sütünk takarítunk.Meg van mindenki feladata és pillanatok alatt készen van minden. Több időnk jut játszásra, alkotásra.
Próbálom arra nevelni őket hogy ne az legyen a fontos kinek mennyi pénze van, hanem mennyire boldog az életben és ezt pénzzel nem lehet megvásárolni. A szeretet bank az, amelyet nem érint a gazdasági válság az kamatozik a legjobban minél több szeretet adsz, annál többet kapsz vissza.

Nincsenek megjegyzések: