2009. augusztus 22., szombat

Lassan kezdődik az iskola

Már a múlt hetem elkezdtem a készülődést. Kiderült mennyit nőttek a fiuk, főleg a legidősebb cipő méretben 2 számot így Neki egyből 3 cipőt kellett vennem. Még is a legnehezebb feladat, a legkisebb mert ő nagyon ragaszkodik a ruháihoz. Kedvenc pólója alól már kilóg a pocakja de akkor sem akart megválni Tőle. Végül egyezséget kötöttünk új életre kell tornazsák formájába. Gyorsan megvarrtam Neki nehogy meggondolja.

Belsejét egy esőkabát anyagával béleltem. Biztos hogy sokkal szebben is meg lehetet volna varrni, de az én varró tudásomból csak ennyire tellett.
És míg én varrtam a fiam úgy döntött összeszereli az éjjeli szekrényt amit kapott. :-)

1 megjegyzés:

Ányi írta...

Ó, de jó ötlet az e tornazsák! Gyorsan meg is jegyzem, mert nálunk is nagy kedvenc a Thomas és hamarosan kinövik a pólóikat... :-)Köszi az ötletet!