2009. augusztus 15., szombat

Közlekedni veszélyes

Legalább is nálunk! :-) Sose lehet tudni hogy honnan jön épp egy repülő. Több típus is készült és most épp berepülési fázisban van így örökké próbálgatják. :-)


Persze közben én a PEK-re készültem ahol pillangókat festhettek üvegfestékkel.

Készülnek a lepkék. Az alapja eldobható PET palack és itthon kontúroztuk, kivágtuk, hogy a gyerekeknek csak kitöltő színnel keljen díszíteni fantáziájukra bízva.

Nagy sikere volt így mivel még van festékem, eldobható palackom, jövőhéten is ez lesz program persze még több előkészített pillangóval mert örömömre amit most kontúroztunk mind elfogyott, pedig még a helyszínen is kontúroztam a pillangókat! :-)

4 megjegyzés:

judit.6 írta...

Hű de elmennék egy ilyen szöszölős napra hozzád. :) Szinte látom ahogy ülök a 8-10 éves gyerekek között, s alkotunk. :) :) Lelkesedésben nem lenne hiány.
Képzeld nekiálltam a virágos szalaghímzésnek. Már ki van lyukasztva, s balga mód bent hagytam a gyereknél a szobában. :( pedig jó lett volna alvásidőben bökni. majd éjjel. :)
Nézz be hozzám, játékra hívlak!!

unikat írta...

Jaj, de szuperek ezek a pillangók!
Gratula az ötletért!

Szegedi lány írta...

Ötletesek ezek a pillangók, nagyon tetszenek! Nekem is van itthon egy csomó üvegfestékem, kipróbáljuk a lányokkal.
Sok-sok jó öteleted van!

fomoraes írta...

Oi, adorei sua visita ao meu blog, volte sempre.
Vim te visitar e adorei também seus trabalhos com reciclagem...principalmente as borboletas...parabéns