2009. augusztus 6., csütörtök

Játék minden mennyiségben!

Rengetegen ünnepelnek valamilyen forduló és egyben játékra invitálnak.
Én imádok játszani és persze ajándékot is kapni. Persze adni is szeretek ezért háborog néha a családom mert a legtöbb dolgot amit készítek el is ajándékozom! :-)

Legjobban most Helen Angyalkás játéka izgat, mert ilyenbe még nem vettem részt, ahogy olvastam több mint 300- an jelentkeztek és ha jól emlékszem még 17.- ig lehet regisztrálni.

Erikánál ezek a csodálatos kötött kendők közül válogathat az ember. Ha nem nyerek addig fogok próbálkozni míg nekem is sikerül.

Picurkánál meglepi ajándékvárható. Szeptember 5-ig lehet jelentkezni.


Ejkukknál augusztus 9-ig lehet jelentkezni és két ajándék közül is lehet választani!

Most ennyi, pedig tudom hogy van még játék, mert tegnap olvastam monogram hímzéssel lehet pályázni, de ma nem találkoztam vele:-(
Most majd izgulhatok egy kicsit mivel, holnaptől nem igen leszek net közelben , mert sok dolgom van még.
Vasárnap este nem megbotránkozni, de Bikini koncertre megyünk hétfőn reggel irány a Balaton most egy kicsit hosszabb időre. Időjárástól függően hétvége felé jönnénk haza a fiukkal.

1 megjegyzés:

Móni írta...

Köszönöm, hogy játszol velem! :)