2009. augusztus 27., csütörtök

Cicázzunk

Lidércke egy macskás játékot indított, melyben kéri mutassuk be a macskánkat, képekkel.

Kertes házban lakunk így elég természetes, hogy állatok élnek körülöttünk. Mindig a vörös cicákat szerettem, de sajnos a kutyáink nem igen viselték el ezért sokáig nem volt macskánk. Aztán két éve egyszer hívott a fiam van egy kismacska vörös hadd hozza haza mert ha nem kirakják az utcára. Látatlanba igen mondtam és hazafelé élelemmel felszerelkezve mentem. Itthon aztán kiderült nem egy, hanem két macskáról van szó, mert hát testvérek és ne válasszuk szét őket.


Kutyák miatt szoba cicák lettek Pár nap alatt a természetük alapján nevük is lett. A kis vörös Nyafi nevet kapta mert állandóan nyávogott, míg a szürke cica a Mocsok nevet kapta. Nem azért mert koszos lett volna inkább mindent kiharcolt magának, öntörvényű volt azt csinálta amit akart oda ment ahova akart.

Ha akarta kikövetelte hogy foglalkozzunk, vele vagy épp ott aludt ahol ő akart:-)
Tavaszra ablakon keresztül már megismerkedtek a kutyákkal is, és látszott rajtuk nagyon vágynak kifele. A Mocsokkal nem volt gond ő hamar megbarátkozott a kutyákkal, míg a másik nem sőt egyre többször összeverekedett a testvérével mikor az bejött az udvarról.
A családi kupak tanács döntött így Nyafi el került Tőlünk egy olyan helyre ahol egyedüli macska lehetett.
Így egyedül maradt Mocsok amit nem bánt mert így végleg ő körülötte forgott a világ, macska kijáró lett csinálva így akkor jön, megy amikor kedve szottyan.
Végül pár életkép Róla:



5 megjegyzés:

Lidércke írta...

Köszönöm, hogy játszol velem! :) Nagyon szép cica mindkettő. :) Mocsoknak milyen érdekes, vöröses szürke volt a szőre kiskorában! Ilyet talán még nem is láttam.

unikat írta...

A lányom itt sikongat mellettem, hogy jaj, de édes!

Nézz majd át hozzám! Vár egy nagy puszi és sok köszönet.

Szegedi lány írta...

Nagyon szép cicád van!

Skorpiocska írta...

Köszönöm! :-)
És hogy hű legyen a nevéhez épp az előbb jött be csurom vizesen, egyből az ölembe,mikor megtöröltem, elment innen persze én itt maradtam vizesen:-(

alliteracio írta...

Lidérckétől pottyantam be ide, épp nézegetem a cicákat...
Jó fej ez a kis Mocsok (függetlenül attól, hogy milyen kis mocsok!!!:)))))
Aranyos a bemutatkozó is!
Üdv:
Ági