2009. július 20., hétfő

Mi is történt?

Múlthét közepén meghoztam az állványt lassan kezd megtelni de mikor lesz az hogy azt mondom így jó azt nem tudom! :-)


Végre újra volt PEK. A fonalgrafikával készült könyvjelző még mindig sikert arat, igaz a bátrabbak ujjbábokat is készítettek.

Szombat hajnalban viszont indultunk a Balatonra. Mivel autónk nincs így tömegközlekedéssel mentünk. Út közben volt időm elgondolkodni hogy a BKV hova akarja emelni még az árakat!?
Budapest végállomásától mi 40 km-re lakunk egy nagycsaládos jegy 350 Ft. Budapesttől Alsóörs 119 km ott egy jegy 190 Ft-ba került?
Azért szerencsésen még a vihar előtt megérkeztünk, gyors lepakolás és irány a Balcsi.


Egy kollázsba összeállítottam ami történt voltak hullámok, vihar alatt kártya vár építés másnap viszont inkább sétálással telt. Mivel a fiúk minden nyarat itt töltik így meglátogattuk a patakot ami a hegy lábánál folyik, megnéztük a hattyúkat, kinézték a fiuk hol fognak pecázni. És persze készült egy homokvár is ami halkan megjegyzem inkább egy Szurikáta odúnak nézett ki:-)
Őket ott hagytam és én fájó szívvel hazajöttem.

Közben Kathától kaptam egy mosolydíjat
Játékszabályok:
  1. Tedd ki a díjat a blogodra.
  2. Linkeld ki azt, akitől kaptad.
  3. Nevezz meg legalább 3 blogot.
  4. Hagyj üzenetet a díjazottaknak a díjukról.
Köszönöm Katha!
A játékszabály első két pontját könnyen teljesítettem. A többivel már gondom van mert akiket én olvasok annak mindenkinek odaadnám, de a legtöbbnél már ez a díj volt, így nem adom tovább, illetve minden olvasom érezze magáévá.

1 megjegyzés:

unikat írta...

Gyönyörű készlet van azon az állványon.
S jó volt olvasni a beszámolód.