2009. július 12., vasárnap

Kérésre

Kérték tegyem fel a sablon amiről készítettem az előző képet Itt megtalálható és akkor még egészítsük ki az előzőt a Lila fonal Rosace 0666, az ezüst: DMC S415 (30415) Mind a kettőt egy szállal varrtam.
A DMC fonalnak külön története is van. Mivel már a múlt héten megálmodtam ezt a képet ilyen színekkel több boltba is voltam hogy ezüst fonalat keresek, de nem fém szálast. Végül pénteken a egyik kedvenc boltomba a Soroksári úti Évába mentem.Ide péntekenként szoktam benézni és emiatt szoktam lekésni egy vonatot:-) Itt persze hogy tudtak olyan fonalat adni amire nekem szükségem volna. És közbe megint megcsodáltam azt a fonalat amiből összel majd sálat kötök magamnak. Most még csak minta készletük van, szeptemberbe érkezik meg az árú de olyan érdekes, PomPom a fonal neve és kis pomponok vannak a szálon:-)
Vissza a DMC fonalhoz én ezt a fajta S jelű fonalat nem ismertem, de egyszer találkoztam ilyennel egy mintában akkor elmentem egy közismert boltba és akkor ott kérdeztem milyen fonal ez, azt mondták fém szálas. Ritkán nézek oda be mert valahogy nem szimpatikus az eladó és Nálam ez nagyon sokat számít, de ezek után már szerintem nem is fogok oda járni. :-(

1 megjegyzés:

unikat írta...

Hogy te milyen drága vagy!

Nagyon köszönöm!

Tegnap éjjel végignéztem a blogod.
Visszalapoztam a kezdetekhez.
Szégyenlem magam, de most tettem csak meg, de most elájultam.

Gyönyörű lett a sárkányos könyvjelző, a bannertartókat leraktam a szoftverbe, ha kell csak nálatok jelentkezem, mert gyönyörűek.
A kristályos képeid pazarok.
(A készítésük részlete is érdekelne egyszer majd.)
Szóval most gyorsan csak ennyi, de hangot akartam adni a csodálatomnak, gratulálni a munkáidhoz!
S úgy örülök, hogy rám találtál, s én rád, mert itt csudaklassz ötleteket fogok majd találni, ha nem bánod, hogy ellopikázom majd őket.