2009. július 14., kedd

Fonalgrafika

Egyelőre ez az utolsó fejezet, majd legközelebb karácsony környékén fogok mutogatni ilyen üdvözlő kártyákat. Mivel páran is jelezték, hogy kedvet kaptak megmutatom a legfontosabb szerszámot:-)
Ez egy gyűszűbe belefaragott parafadugó melybe egy tű van beleszúrva. Ezzel nagyon könnyen lehet kiszúrni a papírt és kis gyerekek is tudják használni. Álmenyezett készítéséből maradtak hungarocell darabok azt szoktam a papír alá rakni és így lyuggatom ki a mintát.
Most direkt egy olyan mintát készítettem ahol a sablonon meg van adva hogy varrjuk ki. Így aki először készít ilyet az is boldogul:-)

És végül nekem így néz ki a hátulja mikor kivarrtam.


És a kész üdvözlő kártya, a varrás hátulját narancssárga kartonnal takartam.

6 megjegyzés:

Ányi írta...

Hú, de szuper, ezt AZONNAL ki kell próbálnom, a férjem már csinálja is hozzá a tűt :-))

Jucus írta...

Nagyon tetszik nekem is!

unikat írta...

Hát ez a gyűszűs megoldás nagyon kreatív!
Nekem boltban vásárolt lyukasztó tűm van, s hozzá egy direkt erre a célra szolgáló párna. Valahol karácsony táján azt hiszem megmutattam a blogomon.
Köszi az újabb mintát.

unikat írta...

Hogy Te milyen drága vagy!

Nagyoooooooooooooon köszönöm!
és millió puszi!

Tigrislilijom írta...

Nagyon találékony vagy, ez szuper kis célszerszám lett! Ismered Gina foltvarrós blogját? Ő épp ilyesmi ötleteket gyűjtöget (bár azt nem tudom, hogy a foltvarrásban lehet-e ilyesmit ilyen jól hasznosítani - mondjuk ránézésre nem , de ki tudja - az biztos, hogy itt a papírnál ez telitalálat lett :-))))

Little Rabbit Miniatures írta...

This looks like fun! Super!