2009. július 26., vasárnap

Elkészült!

Szinte az egész nap ezt csináltam, de elkészült. Van rajta sok hiba, de ahhoz képest hogy most először varrtam ilyet elégedett vagyok. Géppel akartam először varrni, de rájöttem hogy kézzel sokkal jobban sikerülne. A hímzés és az anyag közé frízt is raktam, a talpak között nagyon virít a fehér anyag de kifordításkor nem akart szépen állni. :-(
Az biztos, hogy magamnak is fogok kulcstartót varrni de most már tudom hogy nem ilyen hullámos szélűt, és nem nyakba akasztós lesz.

3 megjegyzés:

judit.6 írta...

Szerintem ez írtó klassz lett. :) :) Akár nyakbaakasztósnak is elfogadnám. :) ügyi vagy.

unikat írta...

Ügyes vagy!
Szépen elkészítetted.
Egy új összeállítás nekem napokat vesz igénybe, de legalább közben lehet gondolkozni, hogyan is tovább a következő lépés mi és hogyan legyen.

Tigrislilijom írta...

Nagyon aranyos lett!