2009. július 10., péntek

Egy hét pihi

Már mint a munkahelyemen itthon viszont annál aktívabb szeretnék lenni.
A fiúknak ígértem egy mozit és egy strandot.
Azért az iskolára is gondolni kell, mivel a mi sulinkban még kötelező a köpeny viselete így ma vettem anyagot és jövő héten még varrok egyet.
Szeretnék egy kicsit gyöngyöt is fűzni ahhoz is megvettem az alapanyagot.
3D kártyát is szeretnék készíteni.
Ráadásul ma nagy öröm ért, kaptam valamit amit még el kell hozni, amihez egy kocsi kell, ami nekünk nincs. A barátnőm megígérte hogy szerdán el tudja Nekem hozni, de meg próbálom holnap a szomszédot megkérni hátha ő ráér. Nem véletlenül, nem írom meg mi az, mert el sem akarom hinni, majd ha itthon lesz rögtön megmutatom mit kaptam.

Péntek van és én sajnos itthon vagyok és nem a korzón :-( Esik az eső megint.

Hisztek a véletlenekben? Én lassan igen! A héten hazafele jövet gondoltam hogy kellene valamit készíteni mert van egy szoba kulcs amit használunk és egy spárgán lóg a faliújságon lehangoló látvány. Aztán itthon egyig blogon láttam egy bobina tartókarikára készített díszt, egyből megtetszett, na jó de valami hímzés kellene rá olyan ami mindenkinek tetszene és akkor eljutottam Ritához és tudtam egyből milyen minta is lesz.

Egy csodálatos dobozt sorsol ki azok közt akik ősi magyar mintával készítenek valamit.

Így két este én is elkészítettem.

Élveztem a hímzést olyan gyorsan haladtam vele. Remélem nem csak nekem fog tetszeni hanem a kollégáimnak is!

4 megjegyzés:

Szentpyr írta...

Nekem mindenesetre nagyon tetszik!:))
Köszönöm, hogy velem játszol! Felírtalak a listámra!

Timici írta...

nagyon jó lett! nekem is tetszik:o)

Anton írta...

Ez is szép lett. Grat.

Skorpiocska írta...

Köszönöm a dicséreteket, de azért nem mondom hogy nagyon várom mikor a kollégáim is fogják látni! :-)