2009. június 16., kedd

Elmaradásaim

Sajnos mióta újra dolgozó nő lettem nagyon kevés idő jut az írogatásra is! :-( és ráadásul a fényképezőgép is párszor cserben hagyott! :-(
Pedig lenne mit írnom.
Június elején érettségi találkozóm volt. Nagyon sokadik. Érdekes volt negyed évszázad után látni sok embert, de ami nagyon jó volt, hogy a többség elégedett az életével. Sajnos a nagy magyar átlagnak megfelelően kevés ember az aki élete első párjával van még mindig. Újra 18 évesek voltunk úgy nevettünk, poénkodtunk mint abban az időben, még az osztályfőnökünk is megjegyezte látszik mennyire összetartó osztály voltunk.

Június 12-én elindult a PEK is. Sajnos az idő nem volt megint kegyes hozzánk epreket és csibéket varrogattunk


Most állítottuk ki először a " cég" táblánkat :-)


Befejeződött a tanév is. Az utolsó pillanatban elkészültek a tanároknak is a bannerek annyira beleszerettem a Rico egyik mintafüzetébe hogy onnan választottam 3 mintát is. Mivel a minta előre nyomott anyagra készült én is festettem ilyen anyagot hozzá. Nekem nagyon tetszik ezért a szívecskéset magamnak is meg fogom csinálni.

5 megjegyzés:

Szegedi lány írta...

De jó neked, hogy nyári szüneted van! Ezért egy kicsit mindig irigyeltem a tanárokat!;-) Másért nem, anyukám is az volt, tudom milyen tanárnak lenni.
Jók lettek nagyon a bannerek!
Gyere nézz be hozzám egy játékra, ha van kedved!

judit.6 írta...

Andi nem tanár.
Andi: ügyik voltatok. Az osztálytali is jó lehetett. Nekem a 10. volt tavaly októberben. Bár nálunk a java ember tartja a kapcsolatot, így sok meglepi nem volt. :)
Az akasztók nagyon szépek lettek.
A melóhoz meg kitartást. Szeptembertől még keményebb lesz neked, nektek.
puszi

Szegedi lány írta...

Bocsi, akkor valamit félre értettem. Akkor mivel foglalkozik?
Köszönöm, hogy játszottál, és elárultál magadról néhány dolgot!

Skorpiocska írta...

A fiúknak van szünetük én köztisztviselő vagyok :-)

Melus írta...

gyönyörűek lettek, egytől egyig;)
úgy ahogy vannak;)