2009. június 18., csütörtök

6 Nem túl lényeges dolog Rólam

Játékra hívott Szegedi lány.

A játékszabályok:
- Mondjunk el magunkról 6 NEM túl lényeges dolgot, amit kedvelünk.
- Említsük meg linkkel, aki játékra hívott minket.
- Válasszunk 6 blogolós társat, akinek továbbadjuk a játékot.

Ma sajnos beteget jelentettem illetve jelentettem volna ha felveszik a telefont. :-( Valami nyári vírust kaphattam el mert már reggel éreztem hogy nem kerek a világ, de azért elindultam, de útközben le kellett szállnom a HÉV-ről illemhelyet keresni aztán hazajöttem inkább. Most már jobban vagyok így holnap megyek dolgozni és ugrik egy nap szabim.

Térjünk vissza a játékra:

1. Kedvenc évszakom a tavasz és a Vénasszonyok nyara.
2. Szeretek szoknyába járni a hossza mindegy lehet mini, de akár földig érő is, a lényeg hogy jól érezzem magam benne.
3. Mindenevő vagyok, de nem volna gond hacsak édesség volna a világon, csak sok féle legyen. Szerencsére bátran ehetem, mert nincsenek gondjaim a kilóimmal. :-)
4. Mindig jó előre elkezdem az ajándékok vásárlását, készítését, de valahogy mindig az utolsó pillanatban sikerül befejezni.
5. Nem tudok úgy bemenni egy kézimunka, vagy kreatív boltba hogy ne vegyek semmit. Régebben próbálkoztam azzal hogy üres pénztárcával mentem be, de mióta létezik a plasztik kártya azóta ez nem működik. :-)
6. Tévét nem nézek csak hallgatom, és nagyon mérges tudok lenni ha valakinek megváltoztatják a szinkron hangját.

Akiknek tovább adnám:
Kiseri, Jucus, Judit, Katha, Anuka, Melus

Szolgálati közlemény: Ha kíváncsi vagy most milyen idő van nézd meg lejjebb aktuális időkép

3 megjegyzés:

Jucus írta...

Köszi, hogy játszani hívsz, gondolkodom és írom!:o)
A kreatív boltokkal egyébként én is úgy vagyok, mint Te és a tévézéssel is!:o)

kiseri írta...

Köszi! Igyekszem....

ez a szóellenőr:
AINGWGNE
nem semmi...:!

unikat írta...

De jó, hogy rám találtál, így én is eljutottam hozzád.
Jövök még, s ha lehet ötleteket csenek.